Tisdagen den 29 december.

Hej på er!

Det blev inget riktigt inlägg igår, utan ni fick nöja er med en årsresumé i form av en lista istället. Hoppas ni gillar det! Jag själv älskar att läsa olika listor från andra personer :) Känns verkligen galet att det är nyårsafton i övermorgon!!

Hur står det till med er?
Med mig är det bara bra! Arbetsdagen idag gick i en rasande fart, och jag har äntligen fått tillbaka min motivation igen! Jag var lite trött på alltihop där innan julledigheten, men nu känner jag mig på banan igen :) Lite ledighet var nog vad jag behövde.

Nu är det full fart igen och det finns tusen saker att göra! Ingen mjukstart här inte ;) Haha!
Känns dock riktigt lyxigt att bara jobba tre dagar denna veckan och fyra dagar nästa vecka. Så lite mjukstart är det nog trots allt :)

Nu sitter jag och Peter här i tv-soffan och har precis kollat på Håkan på Ullevi-filmen. Jag såg den på tv:n igår, men Peter var inte hemma då så han kollade på den när jag kom hem från jobbet idag. Tröttnar aldrig på den filmen! :) Så bra!
 
Kvällen spenderas i samma spår verkar det som. Till middagen serveras det hemmagjord hamburgaretallrik och sedan ska Peter kolla på fotboll, så då tänkte jag kolla på Känn ingen sorg. Har verkligen fått feeling nu ;) Haha!
Ha en fin tisdagskväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: