Fredagen den 30 januari.

Jag slänger upp ett snabbt inlägg nu innan jag sticker iväg på kvällens spinningpass. Jag har inte rört mig sedan i måndags och kosten har enbart bestått av kött och pommes frites, så det ska bli skönt att få svettas lite idag! Och för att stilla mitt redan dåliga samvete så har jag även bokat in mig på tabata imorgon klockan 09:30. Låter som en bra idé nu, och hoppas att det känns lika bra imorgon när klockan ringer ;) Haha! Har aldrig testat på ett rent tabata-pass, men vi brukar köra några övningar på GRIT-passen, så jag vet vad som väntar.. Blod, svett och tårar antagligen, haha!

Hur som helst, jag kom nyss hem från veckans första och sista arbetsdag på kontoret. Efter att ha varit borta hela veckan så var det en hel del att jobba ikapp. Vi startade dagen med produktionsmöte klockan 09:00, och sedan försvann bara dagen medan jag satt fastklistrad framför dataskärmen. Bortsett från den goda lunchen mamma bjöd med mig på tidigare idag. Pepparstekt fläskkarré med bearnaisesås och rostad potatis stod på menyn. Väldigt gott, och så superlyxigt att slippa ställa sig vid spisen igår :)

Kvällen (och helgen!) tänker jag spendera med min kille. Som det ser ut nu så ska vi laga hemmagjord pizza och kolla på På spåret ;) Trodde aldrig att jag någonsin skulle skriva den meningen, haha! Är jag jättegammal nu, eller kan jag kompensera upp det med en fylla nästa helg? Haha!

Hur som helst, det blir en väldigt lugn kväll ikväll med massa mys och imorgon ser det ut att bli ett besök på Nordstan i Göteborg. Men mer om det då :) Åh, skulle gärna vilja boka en weekendresa också! Haha :)
Ha en finfin fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: