Lördagen den 31 januari.

Denna lördagen blev inte riktigt som jag hade planerat att den skulle bli igår. Det blev varken Göteborg eller shopping i Nordstan idag.. Vilket kanske är bra, min plånbok tål inte både shopping och vår planerade weekendresa. Så det går ingen nöd på mig :)
 
Imorse ringde klockan och väckte oss klockan 08:00, och jag var häpnadsväckande nog väldigt taggad för träning! En timme senare åkte jag till Nordic Wellness i stan och körde mitt livs första tabata-pass. Så otroligt roligt, och så jävla jobbigt! Men vilken toppenstart på en lördag! :) Kan inte tänka mig en bättre morgon! Tabata är intervallträning där du utövar en övning i 20 sekunder och vilar i 10 sekunder och kör så exempelvis 6 gånger, och sedan byter man övning. En rejäl genomkörare för hela kroppen! :) 
 
När jag kom hem åt vi gofrukost framför Nyhetsmorgon och sedan har dagen bara försvunnit. 
Anledningen till utebliven Göteborg då? 
Han ska jobba, och jag ska högst troligt följa med!! :) Vet inte om jag kan skriva vad det handlar om nu, men jag har tjatat länge på honom att ta detta uppdraget och så blev det :) Jag kan dock inte bestämma mig om jag ska följa med eller inte, även fast jag vill väldigt gärna. Det återstår att se helt enkelt vad jag känner för! ;) 
 
Gårkvällen spenderades med hemmagjord pizza och mys framför tv:n.
 
 Tabata klockan 09:30 en lördagsmorgon! Wow, vilken kanonstart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: