Måndagen den 29 juni.

Åh, jag har haft en så magiskt bra helg denna helgen! :) Den har varit så bra att jag inte ens hade varken tid eller lust att sätta mig framför datorn och skriva i bloggen igår.. Men nu är det måndag igen, och nya tag! :)

Med tanke på gårdagens missade uppdatering så kan jag göra en snabb summering om min söndag :)
I lördagskväll var ju som sagt jag och Peter på Marks GK och kollade på EM-semifinalen tillsammans med 30-tal andra fotbollsintresserade. Det var galet bra stämning och det blev ju bara bättre ju fler mål Sverige gjorde! Så himla bra gjort! :)
Så med tanke på lördagens fest på hemmaplan i Kinna så spenderade vi natten i Torestorp. Jag har inte varit hemma på alldeles för länge, så det var riktigt härligt att komma hem och träffa mamma och pappa :)

Runt 13:00 åkte vi tillbaka hem till Borås och köpte med oss tacos-tillbehör till kvällens taco-kväll! Men innan det så hade Peter lite jobb att göra, så jag lade mig i soffan och betade av ett avsnitt av Orange is the new black :) Klockan 18:00 fick vi gäster i form av Bella, Erik, brorsan och Sara :) Otroligt trevligt!

Vi åt tacos och pratade ikapp om allt. När de sedan lämnade oss efter två timmar så myste vi i soffan och kollade på den nya Johan Falk-filmen. Världens bästa söndag med andra ord! :) 

Nu landade jag precis i soffan efter en dag på jobbet. Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar till semestern! Nedräkningen är på riktigt nu ;) Haha!
Jag ska strax iväg på en rolig sak, och senare ikväll vill jag umgås med min kille :) Kanske ska bjuda med honom på bio? Han har ju trots allt namnsdag idag! Som han var väldigt noga med att påpeka tidigare idag, haha! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: