Onsdagen den 27 maj.

Livet går i maxfart nu, och det är knappt att jag hinner med att andas! Det är fullt upp på jobbet och jag stressar upp mig i onödan för saker och ting som andra är hellugna med. Varför föddes jag som kontrollfreak? Varför kan inte jag också bara släppa allt och go with the flow? Haha, herregud! Jag kommer nog snart ner på jorden och kan andas normalt igen ;) Haha! 

Som sagt, dagen på jobbet har varit fullspäckad. När jag kom hem från jobbet var det bara att sätta sig med att kolla boende igen till vår resa. Vi bokade ju boende igår (trodde vi), men nu verkar det krångla och det stressar upp mig fruktansvärt mycket. Tur att min pojkvän är lugn som en filbunke så att han tar ner mig på marken när jag svävar iväg ;) Haha! 

Hur som helst, jag har varken diskat eller städat lägenheten på flera veckor och det gnager i mig. Även där ett stressmoment. Ja, ni vet ju hur jag är vid det här laget.. Minsta lilla som inte hinns med gör mig stressad deluxe ;) 
Men jag lämnade i alla fall min sketna lägenhet klockan 19:00 och åkte hem till Sandra istället. Där spenderade jag kvällen med glass, skvaller och sista avsnittet Grey's anatomy :) Väldigt mysig onsdagskväll! 

Nu ska jag ladda batterierna inför en lika fullspäckad morgondag :) Tur det är helg snart.. ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: