Tisdagen den 26 maj.

Ännu en stressig dag har passerat, och jag är helt slut i huvudet. Ska inte klaga, men pulsen är uppe i max på jobbet numera ;) Haha! Jag har inte jättemycket intressant att komma med idag, så det kommer nog bli ett ganska så kort inlägg.

Efter jobbet bytte jag om till träningskläderna och mötte upp Frida för en promenad runt Norrmalm. Den värsta träningsvärken håller på att försvinna nu, så snart kan jag gå som vanligt igen ;) Haha! Har även lovat mig att försöka hålla igång med träningen nu efter varvet, så om kroppen tillåter så kan det nog bli ett besök på Nordic Wellness imorgon.

Efter kvällens promenad lagade jag matlådorna som aldrig blev av igår. Kyckling och grönsaker är det som får mätta min mage de kommande dagarna :) Vid 19:30-tiden hämtade jag killen på stationen och sedan dess har kvällen spenderats i soffan. Vi är ett gäng som ska ut och resa i sommar, och idag bokade vi boende! Känns förbannat kul! :) Fortfarande lite overkligt, så vågar inte skriva för mycket :) Haha!

Nej, nu är det läggdags innan jag slumrar till här i soffan!
Ha en fortsatt fin tisdagskväll :)
 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Skönt med promenad :)

2015-05-26 @ 22:13:21
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: