Måndagen den 28 september.

Hej på er!

Jag slänger upp ett snabbt inlägg mellan dusch och serietittande :) Tanken var att jag skulle åka hem efter jobbet idag för att undvika allt flängande, men eftersom killen fortfarande inte är helt kry så stannade jag kvar i Göteborg hos honom. Det är väl det minsta som flickvän man kan göra tänker jag :) Haha!

Så direkt efter jobbet mötte jag upp honom i stan och vi kom alldeles nyss hem. Han har köpt en Apple-tv precis, så han sitter och kollar på Elfsborg och jag ska strax ta en dusch. 

Dagen på jobbet gick bra idag. Förmiddagen var lite seg, fick aldrig in ett bra flow.. Men eftermiddagen bara försvann i all hast! När måndagen väl är gjord så brukar veckan flyta på bra sedan :)
Nu ska jag sticka in till duschen och sen ska vi krypa ner i sängen och kolla på serier. Kan absolut tänka mig sambolivet ihop med honom, haha! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: