Onsdagen den 30 september.

Kan ni förstå att det är oktober imorgon?! Jag gnällde lite i början av september att tiden går så sakta, men det har jag fått äta upp ;) Haha! Nu är september över och det är höst på riktigt imorgon.. Fast jag känner mig redo för det :)

Jag anlände precis hem till Peter. Det blev en lång dag på jobbet idag, från klockan 08:00 till klockan 20:00. Vi är mitt uppe i att byta datasystem, så vi var beordrade att jobba över idag. Jag trodde det bara skulle vara i en timme, men det visade sig vara tre timmar ;) Haha! 

Inget mig emot dock! Jag älskar att jobba, och jag älskar det ännu mer när jag känner att jag har koll på läget :) Arbetsdagen har gått så himla bra och även de tre sista timmarna nu ikväll. Chefen bjöd oss alla på nötter, protein bars och sallad. Så vi var fullt utrustade för övertid! :) 

Nu ska jag ta en dusch och sedan mysa ner mig i sängen bredvid Peter och kolla klart Bron säsong 2! Snart kan vi börja kolla på säsong 3 :) YAAAY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: