Fredagen den 29 april.

För första gången på väldigt, väldigt länge så sitter jag hemma ensam en fredagskväll. Jag har ätit en kebabtallrik, kollar på Let's dance och äter naturgodis. Det påminner skrämmande mycket om min tid som singel. Då var sådana här fredagskvällar mer regel än undantag, haha! Ingenting som jag saknar såklart, men ganska skönt nu faktiskt :)
 
Peter åkte till Stockholm imorse tillsammans med en kompis, och även mina två bästa kompisar Mimmi och Ellen är också där. Adele uppträder på Tele2 Arena ikväll, och det är ingenting som lockar mig ;) Istället packar jag väskan och möter upp gänget imorgon istället. Ska bli superkul!
 
Arbetsdagen idag gick himla smidigt förbi. Jag kan inte förstå hur timmarna kan gå så skrämmande fort. Tanken var att jag skulle träna direkt efter jobbet, men ett par timmar innan passet skulle börja så ringde Nordic Wellness till mig för att meddela att passet var inställt.. Och för en gångs skull så blev jag faktiskt väldigt besviken, för jag hade sett fram emot passet ;) Haha!
 
Men det gick egentligen ingen större nöd på mig. Istället åkte jag hemåt och plöjde igenom två avsnitt av Grey's anatomy innan jag hoppade in i duschen och fräschade till mig inför morgondagen. 
Nu sitter jag som sagt här i soffan och kollar på Let's dance :) När det är slut ska jag börja packa min väska inför morgondagen och sedan krypa ner i sängen och kolla på ett till avsnitt Grey's anatomy innan sovdags. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: