Torsdagen den 28 april.

Jag sitter i bilen påväg hem från ett kallt Borås. Det går knappt skriva för att mina fingrar är så stela av kyla! Men jag gör ett försök i alla fall :) Känns himla fint att slippa åka buss tillbaka till Göteborg i alla fall.. 

Idag gästade mitt älskade Djurgården Borås, och jag var såklart där och stöttade! Jag fick dessutom sällskap av pappa, Peter och Mattias. Trots att det både blev förlust och var iskallt så var det riktigt härligt att träffa pappa igen i alla fall :) 

Även arbetsdagen har gått himla smidigt förbi. Tiden gick väldigt långsamt, trots att jag hade en hel del att göra. Känns som att jag bara gjorde saker halvbra, så kan ha berott på det.. ;) Haha! 
Men imorgon är det fredag och inga sura miner! 

Bästa pappa & jag! Han håller på fel jag men är väldigt bra ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: