Tisdagen den 27 december.

Sista dagen på min ledighet, höll jag på att skriva.. :) Det är ju delvis sant, men ändå inte. Imorgon börjar jag jobba igen efter en skön ledighet, men jag jobbar bara två dagar. På fredag är jag ledig igen :) Så ingen ångest här inte!

Idag har jag och Peter haft en väldigt mysig dag. Vi vaknade upp vid 10:00-tiden och efter en dusch åkte vi in till stan. Först åt vi lunch på Göteborgs wok, sedan strosade vi lite i affärer innan vi tog bussen till Haga. Där hoppade vi in på ett mysigt fik och fikade :) Älskar verkligen Haga!

När vi kom hem placerade vi oss i soffan och kollade på de två sista avsnitten av Gåsmamman innan vi stack ner till tvättstugan och slängde i ett par maskiner tvätt och köpte middagen på Hemköp.

Nu sitter vi här i tv-soffan igen. Har precis kollat klart första avsnittet av den sista dokumentären om Kent. Inser verkligen hur mycket jag har älskat det bandet genom tiderna. Inget band som jag lyssnar dagligen på längre, men minnen väcks verkligen till liv när jag hör deras musik. Herregud så mycket man har känt för dem! ♥ Ska kolla andra och därmed sista avsnittet som sänds ikväll!
 
Nu ska jag ge min uppmärksamhet till EM-krönikan som Peter precis satt på :)
Imorgon blir det inget riktigt inlägg här, kan jag säga redan nu. Det är dags för den tradistionsenliga årsresumén som alltid kommer upp i slutet på året. Dags att blicka tillbaka på 2016 :) Hoppas ni gillar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: