Söndagen den 28 februari.

Hej på er!

Det har ju en tendens att bli ett litet uppehåll i bloggen under helgen, och igår var inget undantag. Denna gången kan jag inte heller skylla på att det inte fanns tid, eftersom jag spenderade halva lördagen på ett tåg från Stockholm. Så tid fanns det egentligen gott om ;) Haha! 

Hur som helst, nu sitter jag och Peter i bussen från Kinna till Göteborg. Hela dagen har jag spenderat hemma i Torestorp, medan Peter har varit en vända i Landvetter och spelat fotbollsmatch med sitt damlag. Innan vi åkte hem mot Göteborg igen så gjorde vi en snabb mellanlandning och hälsade på nytillskottet i Elvemo-klanen. Peters storebror och hans fru fick en liten son i fredagskväll, och vi ville självklart hälsa på den lilla sötnosen :) Och herregud, det var det sötaste (och minsta!) jag någonsin sett. Mitt hjärta smälte! 

Kan också berätta att min korta vistelse i Stockholm med kollegorna blev mycket lyckat! Givande konferens på dagen och god middag på kvällen. Alltid lika roligt att få träffa kollegorna från kontoret i Stockholm också :) 
Lördagskvällen spenderades sedan hemma i Torestorp där vi firade brorsan som fyllde år för några veckor sedan. Bättre sent än aldrig! :) 

Nu ska vi raka vägen hemåt, med ett snabbt stopp på den närliggande thairestaurangen och köpa med oss mat hem. Resterande kvällen spenderas i tv-soffan :) En riktigt bra söndag med andra ord!

Fick dessutom lite vårkänslor tidigare idag när vi kunde sitta ute och fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: