Lördagen den 30 januari.

Hej på er!

Jag ber om ursäkt för den uteblivna blomningen igår. Vet att både moster och farmor blir arga när jag slarvar med uppdateringen ;) Haha! Men jag hade goda skäl till det och kompenserar med ett långt idag istället!

Hur står det till med er?
Med mig är det bara bra! Har varit galet trött hela dagen idag, men nu efter en tupplur och film i soffan så känner jag mig på banan igen :) Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och fixa iordning mig tills ikväll!

Klockan 19:30 har jag och Ellen ett bokat bord på Made in China :) Har ätit där en gång tidigare, och det var verkligen gott! Spännande rätter och nya smaker. Vart kvällen tar oss sedan vet vi inte, men troligtvis möter vi upp Peter och grabbarna och avslutar kvällen på diverse barer på Andra långgatan :) Det ryktas även om att det är pianobar på Clarion Post ikväll, och sådant brukar ju alltid vara kul. Vi får se helt enkelt :) Kommer bli en mycket kul lördagskväll oavsett vart vi hamnar!
 
Även gårkvällen blev både spontan och väldigt lyckad!
Efter en hektisk dag på jobbet slängde jag iväg ett sms till Peter och bjöd med mig själv till hans och Mattias planerade after work. Strax efter 16:00 checkade jag ut från kontoret och mötte upp killarna på Noba i Vasastan. Efter en hamburgare och ett par öl anslöt även Ellen och efter en stund gick vi till Biljardpalatset, mötte upp några fler vänner och spelade shuffleboard :) 
Kvällen avslutades sedan med en snabb visit på Yaki da innan vi skiljdes åt! Jag låg nedbäddad i sängen vid 01:30-tiden. Efter en sådan här kväll inser jag hur mycket jag verkligen älskar livet i Göteborg! ♥
 
Photo cred: @goagoteborg på Instagram! 
Följ för vackra bilder på Göteborg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: