Söndagen den 31 januari.

Jag ska försöka fatta mig ganska kort, för om en liten stund måste jag hoppa in i duschen och fräscha till mig inför kvällens planerade dejtkväll med killen. Vi bestämde imorse att vi ska på bio och äta någonstans före :) Så klockan 19:15 har vi ett bokat bord på stans bästa hamburgerrestaurang Holy cow och sedan ska vi se filmen The big short som sägs vara väldigt bra!

Även gårkvällen blev succé!
Jag och Ellen möttes upp på Made in China på Tredje långgatan klockan 19:30 och åt en magisk middag! Vi beställde in kockens val av diverse asiatiska tapasrätter, drack drinkar och ett par öl. Så otroligt gott! Sedan intog vi Brygghuset på Andra långgatan, och tanken var att vi bara skulle stanna för en öl innan vi skulle möta upp Peter och hans kompisar. Men vi träffade ett gäng killar från London som beställde in öl efter öl till oss, så vistelsen blev lite längre än planerat ;) Haha!

Till slut lyckades vi ta oss därifrån, hoppade in en taxi och mötte upp Peter och killarna på Clarion Post där det var pianobar! Så jävla bra och en riktigt härlig stämning :) Första, men absolut inte sista gången jag var där!
När det var slut runt 01:00 så var vi danssugna.. Så vi rundade av kvällen på nattklubben Push på Avenyn. Minns inte när jag klubbade senast, men det var faktiskt väldigt kul :) På något vänster hamnade vi dessutom uppe på VIP-hyllan, så vi slapp stå nere på dansgolvet och trängas ;) Haha!
 
Klockan 03:30 somnade jag gott i sängen och Peter slirade in ett par timmar senare. Behöver jag säga att det har varit en väldigt lugn dag idag? ;) Haha! Nu har jag bränt så hysteriskt mycket pengar denna helgen, lite ångest över det.. Så nu blir det lugna puckar några veckor! Men så värt ändå, för jag har haft en otroligt rolig helg! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: