Måndagen den 21 mars.

Vilken underbar måndagskväll jag har haft idag! :) Behöver jag ens nämna att vädret gör mig på ett sådant härligt humör? Jag startade dagen med en morgonrunda till jobbet, vilket tog närmare 20 minuter :) Så himla superlyxigt att starta dagen på det sättet! Bestämde mig även för att gå hem från jobbet också :) 
 
Arbetsdagen har dock varit otroligt seg.. Hade noll motivation till all typ av arbete idag. Måndagar brukar kännas så numera, och jag fattar inte varför. Hoppas att resterande vecka går smidigare förbi :)
Efter jobbet var det tänkt att jag skulle gå på ett spinningpass, men när Ellen slängde iväg en förfrågan och promenad och kvällsmat istället så var valet enkelt!
 
Så istället gick jag hem, bytte om till lämpligare kläder och mötte upp Ellen på spårvagnen påväg mot Slottskogen. Väl framme gick vi en uppfriskande och härlig promenad i solnedgången i Slottskogen och sedan hoppade vi på vagnen till Ellen som bjöd på frallor och te :) Så himla härlig måndagskväll! ♥
 
Och eftersom jag inte uppdaterade här igår så kan jag snabbt återkoppla om lördagen! En kväll som blev superlyckad :) Vi hade lite inflyttningsfest hos oss, och sammanlagt var vi runt 10 partyglada tjejer och killar! När klockan var strax efter midnatt drog vi till pianobaren och sedan vidare till Noba. En rolig kväll!
 
Söndagen startade med en promenad till affären och pizzerian och avslutades med en promenad med Frida (Svedberg) och till sist tv-serietittande i sängen innan läggdags :) En mycket fin söndag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: