Tisdagen den 22 mars.

En tisdag mitt i livet börjar att lida mot sitt slut. Finns egentligen inte så mycket att rapportera idag, mer än att det har varit en fin tisdag :) Att jag har börjat gå till jobbet på mornarna gör så himla mycket! Underbart! Innan var tisdagar veckans värsta dag, men den har bytt plats mot måndagen istället. Helt klart!
 
Arbetsdagen gick i alla fall smärtfritt förbi, och direkt efter jobbet var det tänkt att jag och några kollegor skulle spela shuffleboard på Biljardpalatset. Men vi alla var ganska så trötta och en del kände sig inte helt krya, så vi sköt upp det till lite senare :) Skönt att vara hemma i god tid istället. Och framför allt spara pengar. Har lite ångest över den dubbla hyran som vi ska betala denna månaden.. Så alla slantar som går att spara är värdefulla nu ;) Haha! 
 
Istället hängde jag här hemma med Peter en stund innan han drog iväg på fotbollsträning, och sedan han stack så har jag lagat middag och kollat på OC. På kvällens meny stod det köttbullar och pasta, en middag i högsta klass ;) Haha!
 
Nu ska jag kolla klart på detta avsnittet och sedan krypa till sängs :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: