Måndagen den 30 maj.

Min måndag startade med en försovning som jag först inte visste om.. Klockan 07:10 när jag precis hade ställt mig framför badrumsspegeln slog det mig att vi skulle ha morgonmöte på jobbet idag, och skulle därför börja klockan 07:45. Behöver jag säga att jag fick skippa en lugn morgon och istället stressa iväg som en dåre? Haha!
 
Men jag hann i tid tills mötet skulle börja och chefen hade fixat färska frallor och juice till frukost :) En väldigt dålig morgon vändes snabbt till en bra morgon igen! 
Måndagen gick dock otroligt segt förbi resten av dagen.. Helgen satte verkligen sina spår och jag har varit otroligt trött och sliten hela dagen!
 
Direkt efter jobbet mötte jag upp Ellen i Brunnsparken, och efter lite shopping inne på Gina tricot tog vi vagnen till Linnéstan. Där köpte vi med oss varsin pastarätt och lade oss i Slottskogen. Vi låg där på filten och snackade om allt mellan himmel och jord - en måndagskväll precis vad jag behövde! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: