Söndagen den 29 maj.

Hej på er!
 
Det är en ganska så sliten tjej som skriver nu. Jag och Peter ligger i soffan och kollar på Debatt, och om fem minuter börjar filmen Mamma mia som vi ska se :) Tacosen är uppäten och snart åker chipsen fram. Mysig söndagskväll!
 
Igår var det fest från morgon till kväll, bokstavligt talat. Jag åkte till Ellen strax efter 10:00 och vi började förbereda bruchen och korkade upp flaskorna. Drygt en timme senare rullade tjejligan in och brunchen kunde börja! :) Vi drack och åt gott fram tills klockan blev 16:00, och då begav vi oss mot Andra Långgatan. 
 
Förväntningarna var skyhöga efter förra årets succé, men tyvärr blev jag lite besviken. Kvällen var jättekul, men långt ifrån den succé från förra året. Jag var hemma strax efter midnatt och somnade gott i sängen efter över 12 timmars festande :) 
 
Idag har den mesta delen av dagen spenderats i soffan med varsin tidning. Jag har läst om Håkan, och beter låg bredvid och läste om fotboll. När klockan närmade sig 17:00 klädde vi på oss och tog vagnen till Hisingen och Bravida arena. Djurgården var på besök och Peter fixade gratis biljetter. Men det blev bara en halvlek, för Peter kom på att han hade glömt att stänga av kaffebryggaren, haha! Så kan det bli ibland ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: