Måndagen den 28 november.

Godkväll!

Har ni haft en bra måndag? Det har jag haft! Vi har haft två nya kollegor hos oss som började i vår arbetsgrupp idag, superkul! :) Efter årsskiftet kommer vår arbetsgrupp bli som ny efter alla förändringar som sker.. Två har fått nytt jobb och en ska gå på mammaledighet. Så i februari är det jag som är äldst i gemet. Så sjukt! Känns som att det var igår som jag var nyast av dem alla ;) Haha!
 
Hur som helst, min röst har fortfarande inte hämtat sig från helgens konserter.. Den är fortfarande putsväck?! ;) Haha! Jag har helt fel jobb för att inte ha en röst, då 90% av min arbetstid är att prata i telefon. Men som tur är så har jag galet mycket administration att göra, så arbetsdagen gick väldigt fort ändå. Imorgon hoppas jag dock att min röst är tillbaka igen. Dricker te och hoppas på det bästa :)
 
Nu sitter jag och Peter i soffan och slötittar på tv. Varför går det inga bra program på måndagar, tisdagar och onsdagar? Känns som om alla veckans bra tv-program trycks ihop på torsdagarna :) Haha!
Hur som helst, vad tycker ni om min fina pyjamas som jag köpte i fredags förresten? Jag bor ju bokstavltigt talat i myskläder när jag är hemma, och då kan det vara kul att känna sig lite fin samtidigt :) Älskar den! ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: