Torsdagen den 27 oktober.

Det blev ett väldigt sent inlägg här ikväll! Det beror på att vi har spenderat denna torsdagskväll i Kinna, hos Peters bror och hans familj :) Det vankades nämligen 10-årskalas! Himla festligt!

Jag smet därför från jobbet klockan 16:00, och vi var tillbaka i Göteborg igen strax innan 21:30. Skönt att komma hem i lagom tid :) Eftersom jag ska ha några tjejer över här imorgon så ville jag hinna städa undan det värsta!

Nu har jag precis tagit en dusch och krupit ner i sängen. Imorgon är det fredag, och på kvällen vankas det after work! Högst troligt så blir det ingen uppdatering här imorgon :) Jag har inte varit ute i Göteborg sedan i slutet på augusti, så det ska bli väldigt kul att se vad denna staden har att erbjuda efter två månader! :) Yaaay!

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: