Torsdagen den 24 augusti.

Det är två timmar kvar till lönen trillar in på kontot och det var längesen som jag var så fattig som jag är nu. Herregud, haha! Så lönen kommer inte en dag försent om man säger så.. :) 


Jag har en riktig pangdag att se fram emot imorgon så egentligen vill jag bara släcka lampan och sova nu. Men Peter är iväg på fotbollsmatch med damerna och bör, enligt mina beräkningar, var hemma om drygt en kvart. Vill träffa honom innan jag somnar :) 

Men vad händer imorgon kanske ni undrar då? Förutom lönen som trillar in på kontot så startar vi med lyxfrukost på kontoret efter "sommaruppehållet". Vilken kanonstart! Efter jobbet så är det dags för en after work tillsammans med mina härliga kollegor :) Sammanlagt är vi fyra tjejer som ska hem till en av oss och dricka bubbel, vin och öl och äta ost- och charkbricka. Vi har taggat och laddat inför denna fredagskväll i en vecka nu. Så det ska bli väldigt kul! :)

Även nu ikväll har jag haft en mysig kväll! Jag och Peter hann ju som bekant knappt säga hej och hejdå till varandra innan han skulle sticka iväg. Jag stack ner till tvättstugan och slängde i sammanlagt tre maskiner tvätt. När den rundan var klar och tvätten hängde på tork så fick jag besök av Ellen och Viktoria! Spontant och superhärligt! :) Vi beställde varsin pizza och snackade ikapp om allt i över två timmar. Älskar att bo på samma sida av stan med mina bästisar :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: