Måndagen den 24 juli.

Det var fredag sist jag kikade in här och ännu en helg har passerat. Det är inte klokt så fort tiden går :)

I lördags klockan 07:30 satt jag och Ellen på bussen som tog oss ner till Malmö. Ingen sovmorgon här inte! Men vad gör det när en helkväll med Håkan Hellström på Mölleplatsen står på agendan? ;) Vi var framme nästan 4 timmar senare och möttes upp av Ellens kusins pojkvän som bor och spelar fotboll i stan. Tillsammans åkte vi till ICA och handlade dagens lunch och sedan en vända till Systembolaget.

Sedan åkte vi hem till deras lägenhet där vi åt lunch, drack ett par öl och väntade på att tiden skulle gå så att vi kunde åka till hotellet och checka in. När klockan närmade sig 14:00 fick vi skjuts till Clarion Hotel & Congress Malmö Live :) Ett oerhört fint hotell! Lite annat mot den skrubb vi bodde i när vi var i Stockholm förra månaden ;) Haha!

På rummet gjorde vi iordning oss, förfestade och lyssnade på Håkan på högsta volym. När det var någon timme kvar tills vi skulle gå så åkte vi upp till skybaren på 25:e våningen och drack ett par drinkar och beställde in en ost- och charkbricka :) Strax efter klockan 20:00 drog konserten äntligen igång och Håkan med gäster förgyllde våra kommande tre timmar. ♥
Jag trodde inte det var möjligt, men jag älskar honom mer och mer för varje gång jag får se honom live! Det är inte klokt och jag vet inte vad han gör med mig. Älskade Håkan! ♥ 
 
I söndags sov vi ut till klockan slog 09:00 och efter en snabb dusch gick vi ner och åt hotellfrukost innan det var dags att hoppa på bussen hemåt igen. Var hemma igen vid 16:30-tiden och spenderade den resterande kvällen med Peter. 
Idag unnade vi oss en rejäl sovmorgon och åt frukost först vid 11:00-tiden. Eftersom det var grått och regnigt ute så tog vi det väldigt lugnt här hemma.
 
Peter duschade och jag passade på att diska upp all disk. När vi båda var lagom rastlösa åkte vi ut på en liten dagsutflykt till Allum köpcenter i Partille. Sådan lyx att ha tillgång till bil!! :) Vi åt lunch och jag fick köpt mig en bok och lite smink. Tråkiga nödvändigheter, förutom boken som jag länge väntat på :) Vem fan är han? av Daniel Redgert. Läste ut boken på två timmar! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: