Onsdagen den 26 juli.

Vilken dag det har varit idag! Till skillnad från igår så har det varit fullt upp och det är egentligen först nu som jag sitter här och har en lugn stund :)

Vi började dagen med en rejäl sovmorgon! Klockan närmade sig 11:00 när vi lämnade sängen. Timmen senare satt vi på bussen som tog oss till Mölndal. Vi var hembjudna på lunch hos farmor och Peo. Eller rättare sagt, vi hade bjudit hem oss själva ;) Haha! Alltid lika mysigt (och gott!) att hälsa på hos dem ♥ Vi stannade i ett par timmar innan vi begav oss hemåt igen.
 
När vi kom hem gjorde vi en snabb mellanlandning hemma i soffan innan Peter skulle sticka iväg till en kompis och jag tog tag i en rejäl storstädning, diskade all disk, tvättade två maskiner tvätt och betalade räkningar. Det kanske låter konstigt, men jag älskar att vara ensam hemma och greja i lägenheten i lugn och ro samtidigt som jag lyssnar på en bra ljudbok. Det var längesen som lägenheten var så skinande ren som den är nu! :) Åldrades jag precis 35 år när jag skrev det? Haha!
 
Nu sitter jag i tv-soffan igen och har precis ätit två ost- och skinkfrallor och druckit en öl, i brist på att det inte fanns något annat i kylen och för att jag inte orkade laga mat ;) Nu är jag nere på 25 år igen, va? Haha! Hur som helst, Peter är påväg hem just nu och det är dags för mig att stänga ner datorn. Imorgon och hela helgen framåt så har vi gäster hos oss så uppdateringen lär bli lidande. Men kika in här så får vi se! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: