Måndagen den 27 mars.

Hej på er!

Det blev ett uppehåll här i helgen. Jag hoppas att ni tyckte att det var okej :) Jag har helt enkelt haft för roligt för att sätta mig framför en dator.. Igår fanns det tid, men ingen ork! Men vi börjar från början tycker jag.. :)

I fredags började arbetsdagen med god frukost innan arbetsstart! Bara en sådan sak! :) Sedan jobbade jag på för fullt till klockan slog 14:30, och då hämtade mamma och Sara upp mig utanför jobbet. Vi åkte hem till mig där vi drack bubbel och snackade :) Supermysigt! Peter var ju iväg på fotbollsläger med damlaget hela helgen, så vi var ensamma hemma!

När klockan blev 17:00 gick vi till Made in China och åt en gudomligt god middag! Beställde som vanligt in kockens val, och det var många nya och goda smaker. Mums! Klockan 19:30 satt vi placerade i konserthuset och kollade på en konsert med Tommy Nilsson :) Vi var hemma i lägenheten strax innan midnatt. En jättelyckad kväll!

I lördags startade vi dagen med frukost på vårt favoritställe Kafferosten på Linnégatan innan det var dags för shopping!! Det var så längesen jag gick i stan och bara strosade runt i affärer :) Jag hade shoppinglyckan med mig och fick köpt en hel del, bland annat ett par skor från Vans som jag länge velat ha. Superglad för det! När man börjar köpa sneakers så är verkligen våren på väg!

Eftersom Peter fortfarande var iväg på fotbollsläger så följde jag med mamma hem till Torestorp. Där kollade vi på två stycken filmer och grillade. Årets första grillning, och det var sååå gott! :) Mums!

Söndagen fortsatte i samma lugna anda. Efter lite sol på altanen så hoppade jag på bussen och anlände i Göteborg strax efter klockan 13:00-tiden. Snabbt hem, byta om till träningskläder och sedan mötte jag upp Ellen. Tillsammans tog vi en promenad i Slottskogen :) Jag kom hem samtidigt som Peter ungefär, och efter en tupplur i sängen så började vi kollar på en ny (och jätteläskigt!) serie, Stranger things. Vi orkade bara kolla på två avsnitt, men det verkar vara en väldigt bra serie :)
 
Älskar att kolla på en serie som vi båda tycker om! ♥ 
Klockan är nu 20:00 och det är fortfarande ljust ute - hur skönt är inte det?! Love it!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: