Onsdagen den 29 mars.

Vilken onsdag det har varit idag! En mycket bra sådan :) Har jag bara lyckats överleva måndagarna så tycker jag alltid att veckorna går smidigt förbi sen. 


Det har varit en rolig dag på jobbet och jag har fått gjort mycket som jag skjutit på ett tag. Skönt! Jag jobbade över i en halvtimme innan jag hoppade på vagnen mot Linné. 

Jag hade en efterlängtad dejt tillsammans med Sandra på Tacos & Tequila! Det var så längesen vi sågs, så det fanns massvis att prata ikapp om :) Vi delade på massa goda taco-rätter och unnade oss också en efterrätt :) Oerhört gott! 

Vi lämnade restaurangen strax efter klockan 20:00 och när jag hade vinkat hejdå till Sandra traskade jag mot Hemköp. Jag hade klickat hem ännu en ansiktsprodukt, denna gång ett serum. Har fått så jävla dålig hy nu det senaste och har börjat må lite dåligt över det, så köper allt jag kommer åt nu i hopp om att det ska bli bättre.

Har nog haft ganska dålig hy nu det senaste året, men det är först nu som jag har riktigt ont av det. Jättetråkigt och jobbigt verkligen! Hoppas innerligt att det ska bli bättre snart, annars får jag kontakta en hudläkare :)

Hur som helst, när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, rakade mig och skrubbade kroppen. Imorgon ska jag nämligen göra en spraytan efter jobbet :) Passade även på att börja packa lite lätt. Åker ju till Stockholm på fredag på kick-off med jobbet. Men mer om det imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: