Söndagen den 26 november.

November börjar lida mot sitt slut och så även denna helg.. Får lov att säga att jag har haft en fantastiskt bra helg! Är fylld av kärlek och värme för flera månader framöver ♥ 
 
Men eftersom det blivit ett litet uppehåll över helgen så tänker jag mig att vi kör en snabb catch up!
Fredagen på jobbet började med frukost på kontoret, bara en sådan sak sätter guldkant på dagen :) Sedan gick arbetsdagen himla smidigt förbi och när klockan slog 16:00 checkade vi ut från kontoret. 
 
Jag och mina tre kollegor gick en vända på stan för att spana in Black Friday-rean, men ingen av oss shoppade någonting. Så vi gick istället vidare till Basque på Magasinsgatan där vi beställde in en flaska bubbel att dela på och åt några tapasrätter. Vi satt där i drygt en timme innan vi skiljdes åt och åkte hemåt :)
Peter var iväg på after work så jag var hemma själv hela kvällen. Tycker att det är så himla mysigt :) Jag köpte sushi och chips och myste i soffan. 
 
I lördags vaknade jag pigg och glad klockan 08:00 och bestämde mig spontant för att åka och träna! Klockan 09:30 och 30 minuter framåt stod jag och svettades på ett Indoor Walking-pass :) Vilken start på denna lördag! När jag kom hem var det dags att duscha, fixa sig och strax innan 12:00 kom Viktor och Sara hit :) 
 
Hela lördagen umgicks hela familjen Johnsson och Svedberg tillsammans! Vi åt lunch på Harrys, drack champagnedrinkar på Hotell Dorsia, drack några öl hemma hos Frida och Robert, besökte Jul på Liseberg och avslutade kvällen med en gudomlig middag på Tranquilo :) Den bästa kvällen på mycket länge! ♥ 
 
Idag har jag och Peter gjort minsta lilla. Vi kollade reprisen av Så mycket bättre och åt pizza i sängen. Sedan förflyttade vi oss till soffan där vi befinner oss än. Kvällen fortsätter i samma lugna anda och jag är redo för ännu en arbetsvecka :) 
 
Bjuder på en liten bildbomb från fredag och lördag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: