Torsdagen den 23 november.

Hej kompisar! 

Snart är denna veckan slut och imorgon är det fredag igen! Hur härligt? 

Det har varit en ganska konstig dag idag. Känns som att jag inte gjort något vettigt på hela dagen, samtidigt som det har varit fullt upp. Ibland har man ju sådana dagar då bara allt annat kommer emellan. När det var dags för lunch var vi medbjudna på konsult-lunch för alla Experis Finance-konsulter på restaurang Ritz. Himla trevligt och gott! :)

Efter jobbet var det dags för veckans sista träningspass! 45 minuter Indoor Walking blev det idag. Fokus på konditionsträning nu i början, sedan ska jag addera lite styrka också. Men viktigt att väcka kroppen ordentligt innan :) Nu har jag ont i hela kroppen så ska bli skönt med några dagars vila nu. 

När jag kom hem var Peter också iväg på träning så jag har duschat, ätit och sedan kröp jag ner i sängen och kollade ett par avsnitt av Suits. Nu är det Wahlgrens värld innan sovdags :)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: