Tisdagen den 28 augusti.

Hej på er!

Jag kom precis innanför dörren och tänkte kika in här innan jag ska hoppa in i duschen och sedan bums i säng. Men för att inte klockan ska ticka på alltför mycket så gör jag en snabb mellanlandning här före :)

Hur står det till med er? Med mig är det finemang! Vet inte riktigt hur jag ska förklara min livssituation på något annat sätt än att allt verkligen går i 110km/h just nu. Vet inte om det är bra eller dåligt, men just nu känns allt väldigt bra. Ellen har lovat att vara min krockkudde om det skulle slå bakut till slut. ♥ Men som sagt, just nu mår jag väldigt bra och jag tänker passa på att njuta av det :)
 
Igår var första dagen på mitt nya jobb som rekryteringsansvarig på Adecco. Fick ett oerhört fint välkomnande med blommor, choklad och en bok. Väldigt tacksamt! Blomman står på mitt nattduksbord och chokladen är nästan uppäten :) Första dagen brukar ju gå väldigt smärtfritt, men idag känns allt liiiite tyngre. Men det är ju inte första gången jag byter jobb och jag vet av tidigare erfarenheter att det kommer bli några jobbiga veckor nu framöver där jag kommer känna mig helt värdelös ;) Haha! Bara att rida ut vågen!
 
Idag efter jobbet åkte jag hem och bytte om till träningskläder innan jag mötte upp Julia för en promenad i Slottskogen. Vi gick i en timme innan vi vinkade hejdå till varandra. Är så glad att vi fortfarande håller kontakten trots att hon slutade på Experis för snart ett år sedan :)
Efter promenaden med Julia traskade jag vidare till Noba i Vasastan där jag mötte upp Ellen och Emma för en lättare middag och en öl. Supermysig kväll! ♥
 
Nu tickar klockan på och jag måste hoppa in i duschen, raka benen inför morgondagens spraytan och sedan bums i säng!
Ha en fortsatt fin kväll och en ännu bättre morgondag! :) PUSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: