Fredagen den 21 december.

Godkväll!

Mamma ligger och sover bredvid mig nu och jag ska snart lägga undan mobilen också och sova. Är verkligen helt slut, haha! Kroppen gick in i jul-mode direkt och checkade ut fullständigt så fort jag gick ut från kontoret ;) Haha! 

Men det har varit en bra dag på jobbet. Den började med gofrukost på morgonen och på förmiddagen fick vi en tillsättning på en svår förfrågan till en kund. En mycket viktigt sådan dessutom! Så jävla underbar känsla! Älskar när affärer går i lås! :) Resten av dagen spenderades vid skrivbordet för att komma ikapp och jobba undan. 

Efter jobbet har jag spenderat kvällen med mamma och moster. Vi drack ett par öl och käkade hamburgare på Andra långgatan. Klockan 20:00 satt vi placerade i min soffa och kollade på På spåret. Men helt ärligt somnade vi båda innan det var slut, haha! 
Så redo för ledighet nu alltså ;) 

Godnatt! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: