Lördagen den 29 december.

Jag inser nu när jag ska skriva blogginläggen nu för tiden att jag blir sämre och sämre på att ta bilder. Och att uppdatera regelbundet också för den delen ;) Haha! Men jag skyller vidare på att det är fortfarande julledighet här. 
 
Hur står det till med er idag då? Med mig är det verkligen bra! Jag har lördagsmys med mig själv nu ikväll, och har umgåtts med mig själv hela dagen idag. Och faktiskt gillat det! Jag minns inte senast jag hade en hel dag och kväll helt för mig själv. Men fyfan vad välbehövligt! Så skönt att bara få vara ibland.. :)
 
Jag startade i alla fall dagen med en promenad i Slottskogen klockan 11:00 tillsammans med min gamla Experis-kollega Julia. Vi räknade ut att vi inte setts sedan början på september så det var verkligen på tiden! Väldigt trevligt :) När vi vinkade hejdå till varandra så satte jag igång med alla dagens ärenden!
 
Först hämtade jag ut ett paket som innehöll världens härligaste tröja! En limegrön, jättecool polotröja som jag älskar! Sedan handlade jag på Systembolaget inför nyårsfirandet på måndag och när jag hade droppat av alla mina kassar i lägenheten hoppade jag på vagnen in mot stan. Jag köpte en bok som jag länge velat ha, lite nya smycken och underkläder på Gina tricot och en kuvertväska. Sedan åkte jag hemåt igen för att byta om inför solduschen jag skulle göra klockan 15:00 :) Nu är jag brun och fin igen! Älskar den känslan!
 
Nu ikväll har jag kollat på tv, ätit thaimat och bara tagit det väldigt lugnt! Tidigt imorgon kommer mamma in till stan och då ska vi åka och förhoppningsvis köpa en soffa till min nya lägenhet :) Så himla kul! Håll tummarna att jag finner en jag vill ha :) 
 
Innan vi rundar av här så vill jag flagga för att en årsresumé kommer upp på lilla bloggen imorgon! :) Jag älskar att läsa andras årsresuméer, så jag hoppas ni uppskattar det också!
 
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll och puss på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: