Måndagen den 10 december.

Godkväll!
 
Hur står det till med er? Med mig är det finemang! Det har varit en bra men sjukt intensiv dag på jobbet. Jag kan inte fatta hur timmarna bara springer iväg på det viset. Gissar att dagarna nu innan jul kommer att swisha förbi i en rasande fart. 
 
Direkt efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett Sprint-pass i spinning. Skön start på veckan och välbehövligt att rensa hjärnan efter en hektisk dag på jobbet :) Nu sitter jag i soffan och har duschat och ätit kvällsmat. Om 5 minuter börjar årets höjdpunkt, nämligen Musikhjälpen! Finns det något mysigare? ♥
 
Även helgen har varit bra! I lördags umgicks jag ju som bekant med Frida och Ellen. Vi hade bord på Bistro Italiano vid Skanstorget klockan 20:30 och innan dess drack vi några öl hos mig. Jag hade aldrig varit på Bistro Italiano tidigare, men wow! Vilken god mat och vilken mysig restaurang! Blev verkligen positivt överraskad! :) Dit ska jag definitivt tillbaka! ♥
 
När vi var mätta och belåtna tog vi en Uber till nya favoritstället, Zamenhof. Där hängde vi i baren och drack drinkar och hotshots. Himla trevligt! När stället stängde gick några av oss vidare till Brygghuset på Andra långgatan och drack mer öl och shots. Älskar det stället så mycket alltså! :)
 
I söndags efter gofrukost och reprisen av Så mycket bättre så fixade jag och Frida iordning oss och drog på adventsmys hos Viktoria. Hon serverade hembakade lussebullar, jul-kladdkaka, pepparkakor och massa gott. Så himla mysigt :) Kvällen bjöd på soffmys framför Love actually och hemmagjord köttfärssås med spagetti. Ingen tråkig söndagskväll med andra ord!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: