Söndagen den 16 december.

Jag sitter på en thairestaurang och väntar på att maten jag precis beställde ska bli klar. Har alltså 10 minuter att döda så tänker kika in här och säga hej :)

Helgen börjar lida mot sitt slut och det har varit en fantastisk helg! 
Igår vid 15:00-tiden hoppade vi på bussen som tog oss ut till Lindholmen och Lindholmen food street Market jul-edition :) Så oerhört mysigt! Vi var där i ett par timmar och käkade massa god mat och drack några öl. Hög julmusik spelades också så man fick sig lite julkänslor :) 

Vi åkte hem och mellanlandade hemma hos honom och kollade på Känn ingen sorg och drack glögg och åt pepparkakor och lussekatter. Mysigt! När klockan närmade sig 20:00 var vi båda rastlösa och åkte in mot stan. Vi hamnade på Zamenhof där vi drack öl och hotshots innan vi fick sällskap av Viktor, Sara, min kusin Niklas och hans Sofia :) Så kul!

Innan vi drog hem så hoppade vi in på 9ans ölhall på Andra långgatan. En riktigt rolig kväll blev det! 

Idag har jag handlat alla julklappar, tvättat tre maskiner tvätt och varit på två lägenhetsvisningar. Nu blir det söndagsmys med thaimat och film resten av kvällen :) Puss på er!

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: