Tisdagen den 11 december.

Godkväll!
 
Jag halvligger här i soffan nu och kollar på Musikhjälpen på tv:n. Jag längtar efter detta programmet hela året och tycker verkligen att det är det finaste och bästa programmet som görs ♥ Heja dem! Jag har precis duschat efter kvällens träningspass och ätit kvällsmat. Skön tisdagskväll!
 
Det har varit en jävligt bra dag på jobbet idag. Har ett enormt flyt och känner mig verkligen på g nu! 
Haha ja, det går snabbt i svängarna i Johanna Johnssons liv, men det är vi ju å andra sidan väl medvetna om och vana vid i det här laget ;) Haha! Vågar knappt skriva det, men just nu älskar jag mitt jobb! ♥ Hoppas att denna känslan håller i sig :)
 
Det är sinnessjukt mycket att göra fortfarande, men jag känner ändå att jag har koll på processerna och allt som är igång. På lunchen var jag iväg på ett spännande möte som också kändes bra. Inget som är aktuellt just nu, men eventuellt i framtiden :)
 
Direkt efter jobbet stack jag iväg till gymmet och brände av världens bästa (och svettigaste!) pass i spinning! Känner att konditionen börjar sakta komma tillbaka igen :) Och snart får jag sällskap av en kille jag börjat tycka om :) 
 
Ha en fortsatt fin tisdagskväll! Puss på er :)
 
Och påtal om bra tisdag! Håkan släppte ju överraskande nog en ny låt idag! Tro på livet. ♥ Har lyssnat på låten hela dagen och jag fullkomligt älskade den från första gång jag lyssnade på den. Herregud!! Så oerhört bra och vacker!! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: