Torsdagen den 20 december.

Helt galet att det är den 20 december idag och bara 4 små ynka dagar kvar till julafton. 

Det har varit en bra dag på jobbet idag. Hade ett möte och tätt därefter en intervju på morgonen, sedan var det bara fokus på administration vid skrivbordet vilket var så behövligt. En sådan dag har jag även imorgon. Skönt att kunna jobba undan innan lite ledighet :) På lunchen mötte jag upp min gamla Experis-kollega Stina. Alltid lika mysigt att mötas upp på det viset :) 

Efter jobbet gjorde jag några snabba ärenden i Nordstan innan jag begav mig hemåt. Nu har jag diskat all disk, packat upp väskan, röjt upp i lägenheten och tagit en snabb dusch. Snart får jag sällskap och då blir det soffmys framför en bra film och take away-mat :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: