Torsdagen den 6 december.

Hej på er!

Om en kvart börjar min spinningklass och jag sitter utanför och väntar på att få gå in. Eftersom jag har dessa 15 minuter att döda tänker jag att jag kikar in här och säger hej och visar att jag lever. 

Det har varit lite tyst från mig i några dagar. Det beror på att jag knappt varit hemma, och igår när jag väl var hemma och hade en väldigt trevlig after work med mina gamla Experis-kollegor Emma och Evelina så fick jag ett sms som jag absolut inte ville ha.. 

Killen jag hyr lägenheten av behöver ha tillbaka den och om en månad måste jag vara ute. Mitt hjärta går sönder! Är så jävla ledsen! Så nu börjar jag om på ruta ett och letar efter en ny lägenhet. Vill absolut inte flytta ifrån min trygga borg jag byggt upp, men jag hoppas verkligen att det löser sig snart. På ett smidigt sätt. 

Kände mig väldigt nere och ledsen på jobbet idag att jag bestämde mig för att åka hem och jobba eftermiddagen hemifrån. Ibland orkar man bara inte bita ihop och hålla masken, då kan det vara skönt att få stänga in sig hemma utan massa kollegor runt sig. Som idag ändå har varit väldigt stöttande och fina mot mig :) 

Efter träningen ikväll får jag besök och då blir det tacos! Något måste man väl ta till för att pigga upp denna annars gråa och regniga torsdagskväll ;) Haha!

Puss på er, och håll tummarna på att min boendesituation löser sig!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: