Måndagen den 26 februari.

Måndag och ny vecka!

Göteborg bjuder på sitt allra finaste och kallaste väder! Man blir så lycklig bara man kollar ut genom fönstret, dessvärre vill man ju bara gå in snabbt när man är ute. Gud vad kallt det är! Men jag välkomnar även denna kyla med öppna armar så länge vi slipper regnet och slasket :) Så för min del får kylan och det fina vädret stanna tills vädergudarna bestämt sig för att ge oss vår!
 
Och påtal om vår! Jag och Ellen har bokat in en after work på fredag där vi ska skåla in våren! Det är ju trots allt första fredagen i årets första vårmånad! ♥ Man blir ju alldeles pepp och pirrig av bara tanken på att våren är så nära nu! Hoppas att det fina vädret vill hålla i sig till dess :)
 
Hur som helst, hur står det till med er idag då? Med mig är det fint! Det var svårt att tagga igång på jobbet idag kan jag säga. Vårt nätverk låg nere hela dagen, så efter lunch drog vi alla hem och jobbade hemifrån istället. Hoppas att det kommer igång imorgon igen och att jag får ordning på saker och ting då. Idag kändes allt bara väldigt snurrigt :)
 
När arbetsdagen var slut hade jag en efterlängtad dejt med en saknad Frida. Hon är så fin nu med sin lilla gravidmage :') ♥ Vi avbokade vår planerade (iskalla) promenad i Slottskogen och slog oss istället ner på tapas-stället Tapaso på Linnégatan. Himla trevligt! Där åt vi god mat och skvallrade ikapp om allt det senaste i ett par timmar :) Är så himla glad att jag har henne! En sådan vän är verkligen guld värd! Bästa, bästa, bästa :)
 
Nu ligger jag och Peter i sängen och kollar på tv. Älskar att massa bra tv-program har börjat igen :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: