Tisdagen den 27 februari.

Hej på er!

Tisdagen är gjord och det är alltid en lika skön känsla! Idag när vi kom till jobbet, precis som igår, så möttes vi av att nätverket fortfarande låg nere. Väldigt irriterande efter att man har krigat sig till jobbet i denna iskyla! Så det var bara att vända hemåt igen och jobba hemifrån istället.

Efter två dagars hemmajobb så har jag verkligen börjat sakna att ha kollegor att prata med. Även fast jag älskar möjligheten att jobba hemifrån så älskar jag nog mer att befinna mig på plats på kontoret ;) Haha! Men vi fick meddelande om att nätet kom tillbaka under dagen, så imorgon och resten av veckan blir nog vanliga dagar igen :) Det ser jag fram emot!
 
Jag känner fortfarande av min förkylning så det blev ingen träning efter jobbet. Istället tog jag ett varmt bad i 40 minuter och lyssnade på en podcast. Det är vad jag kallar vardagslyx! ♥ 
 
En till väldigt rolig sak som hände efter jobbet, som jag höll på att glömma! Jag och Ellen spontanbokade en resa till Berlin över påskhelgen! :) Så himla kul! Jag var ju i Berlin i höstas med jobbet men det blir ju inte riktigt samma sak. Däremot är det en stad som jag gärna besöker igen! Så jag ser verkligen fram emot vår weekend i slutet på mars :) Yaaay!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: