Måndagen den 29 januari.

Herregud vilken trött måndag det har varit idag. Och denna gången berodde det inte på mig, haha! Vårt mailsystem låg nere hela dagen efter att en uppdatering gjorts i helgen. Fruktansvärt frustrerande! Helt sjukt hur beroende man är av att tekniken bara ska fungera.. 

Så ja, denna dagen gick verkligen långsamt. Så tråkigt! Jag var riktigt peppad på att köra igång denna arbetsdagen ordentligt idag. Hoppas att allting fungerar som det ska imorgon :) 

Efter jobbet var det dags för veckans första träningspass! Var inte så sugen idag, men jag tvingade mig dit och det ångrar jag ju såklart inte. 45 minuter Indoor Walking blev det idag. Så oerhört härligt nu efteråt! 

Efter passet svängde jag förbi Hemköp och handlade mat till veckans matlådor. Lax i citronsås och potatis i ugn fick det blir. Älskar lättlagat! Nu har jag precis lagt mig i sängen efter både mat och dusch. Här ligger jag och kollar på tv tills det är dags för att sova :) Peter är iväg på fotbollsträning med damerna och kommer nog hem om ett par timmar.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: