Onsdagen den 31 januari.

Först och främst vill jag börja detta inlägget med att säga grattis till min underbara och bästa farmor som fyller 80 år idag! Så fantastiskt! Jag hoppas att jag är hälften så pigg och glad som hon är när jag fyller 80! 
Grattis grattis grattis farmor! :) 

Jag ligger faktiskt redan i sängen. Att ha tv i sovrummet är livsfarligt ibland. Det är så skönt att få krypa ner här när kvällens alla måsten är gjorda, trots att klockan inte är så mycket :)

Denna dagen har bara försvunnit! Jag startade min morgon med en lång frukost tillsammans med alla våra ingenjörskonsulter mellan klockan 08-10. Så den förmiddagen bara kom och gick, haha! Lyxig start på dagen :) Även eftermiddagen gick smärtfritt förbi. 

Efter jobbet åkte jag raka vägen till gymmet igen. Tredje gången i rad och jag är så nöjd med mig själv! Har en väldig träningsvärk i min mage från gårdagens pass, så idag blev det spinning! Skönt att få svettas ordentligt :) Men imorgon kompenserar jag all träning med en härlig after work med både nya och gamla kollegor. Balans i livet är viktigt ;) Haha! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: