Tisdagen den 30 januari.

Hej på er!

Jag var nära på att inte kika in här idag, men nu gjorde jag det ändå.. :) Min kropp är helt slutkörd efter en dag på jobbet och ett pass på gymmet. Skön känsla ändå! 

Idag var våra datorer fungerande igen med mail och allt! Så arbetsdagen gick smidigt förbi. Direkt efter jobbet åkte jag som sagt till gymmet och körde ett (för mig) nytt pass. Intense Core hette det, och höll på i 30 minuter. Kommer ha så ont i mina små magmuskler imorgon ;) Haha! Men jag måste bygga upp lite muskler i coren innan varvet. Det räcker inte bara med bra kondition :) Så tänker köra ungefär 2-3 konditionspass och ett corepass i veckan. Målsättning i alla fall :) 

När jag kom hem så var inte Peter hemma så jag hoppade in i duschen, käkade och kollade ett avsnitt av Empire. Men efter första avsnittet så tog tröttheten över så jag lade mig i sängen istället. Och här ligger jag nu :)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: