Onsdagen den 25 juli.

Okej. Det har hänt en del i mitt liv de senaste dagarna som jag äntligen kan dela med mig av nu! 
Det är nämligen så att jag har fått ett nytt jobb!! Har nog inte riktigt fattat det än, allt har gått så fort. Två veckor från att jag skickade in en ansökan till idag när jag signade kontraktet. Men jag är så glad!! :) Den 27 augusti börjar jag som rekryteringsansvarig på Adecco i Göteborg. Känns helt fantastiskt! :) 

Jag fick det glädjande samtalet igår precis innan jag skulle hoppa in i duschen. Så gårkvällens middag med Viktoria och Ellen blev istället ett firande! Vi åt en jättegod middag på Barabicu och skålade :) När vi var mätta och belåtna gick vi till Olssons vin på Tredje långgatan och drack tre (!) kannor cavasangria, haha! Den är farligt god alltså! Mums :)

När kanna nummer tre var slut så vinkade vi hejdå till Viktoria som skulle jobba dagen efter. Men eftersom jag och Ellen har semester så gick vi till det relativt nyöppnade stället Zamenhof vid Esperantoplatsen. Där drack vi två drinkar innan vi skulle skiljas åt. Men när vi kom till Järntorget så bestämde vi oss för att avsluta kvällen med varsin öl på Brygghuset också :) Himla trevlig kväll! 

Klockan närmade sig 02:30 när jag kröp ner i sängen och slocknade direkt :)
Nu är väskan packad inför morgondagens weekendresa till Stockholm!

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: