Tisdagen den 24 juli.

Hej på er!

Jag ligger helt svettig i soffan nu och bestämde mig för att kika in här innan jag hoppar in i duschen. Ikväll ska jag nämligen träffa Ellen och Viktoria för en middag på Barabicu :) Ser verkligen fram emot det! Har inte träffat tjejerna på evigheter och har aldrig heller besökt Barabicu, så detta blir garanterat en bra kväll! 

Idag vaknade jag klockan 09:00 till ett mulet Göteborg. Efter en timme gick jag upp, käkade frukost och kollade klart de sista avsnitten som återstod av Big Little Lies. Väldigt bra serie! Tips, tips :) 

När serien var slut började solen kika fram. Så jag bytte om till träningskläder, satte på en pod och gick mot Slottskogen. Eftersom jag skulle hämta ett paket som kommit till Hemköp vid Masthugget så tog jag vägen genom Majorna, Stigbergstorget och Masthugget. En timme tog promenaden, så skönt (och varmt!) :) 

Nu ska jag rota fram något att ha på mig tills ikväll och sedan hoppa in i duschen! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: