Tisdagen den 29 maj.

Alltså! Livet är så jävla snällt mot mig just nu! Just nu går jag runt i ett lyckorus som liksom inte vill ta slut och jag är så glad för det :) Ingenting känns liksom jobbigt och ingenting ligger där och skaver. Jobbet kan kännas lite segt nu när det börjat lugna ner sig lite, men det gör faktiskt inte så mycket :) 

Hur som helst så startade jag min dag hos tandläkaren redan klockan 07:00. Eftersom jag fortfarande går kvar i Olskroken så ringde klockan extra tidigt. Men allt såg fint ut och efter en kvart var jag påväg mot jobbet igen :)

Arbetsdagen gick himla smärtfritt förbi och klockan 15:00 stängde vi av datorerna, korkade upp bubblet och firade att vi satt 100 tillsättningar! Förra året lyckades vi med det först i september, nu fixade vi det redan i maj! Bäst är vi! :) 

Efter x antal glas bubbel drog vi vidare mot Storan där vi mötte upp Ellen. Vi beställde in några kannor öl och snackade om allt mellan himmel och jord. Jag är så glad och tacksam över att mina närmsta kollegor kommer så bra överens med min bästa vän :) 

Vi satt där i ett par timmar innan vi vinkade hejdå till varandra. När jag kom hem hade Peter lagat räktacos med hemmagjord mangosalsa :) Så vi åt framför tv:n och plöjde igenom ett par avsnitt av La casa de papel. 
Ingen tråkig tisdag med andra ord! Tack livet för det! :)

(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: