Måndagen den 19 november.

Godkväll! 

Vet inte riktigt vart tiden tog vägen igår. Hade tänkt kika in här under dagen men helt plötsligt var dagen över.. Men vi gör en catch up idag istället :) 

Efter Nyhetsmorgon och en lång pannkaksfrukost tog jag tag i den stora tvätthögen. Varvade 4 maskiner tvätt med en tupplur i soffan, haha! Söndagskvällen bjöd på räkfrossa och serietittande. Riktigt trevligt! :)

Även lördagskvällen var himla lyckad! Ellen fyllde ju år när jag åkte till New York och i lördags firade vi henne i efterskott :) Det var jag, Ellen, Viktoria och hennes syster Frida. Vi började med bubbel hemma hos Viktoria och vid 20:00-tiden hade vi bord på Mestiza vid Skanstorget. Vi beställde in massa smårätter och hade det supertrevligt :) Mums! 

När vi var mätta och belåtna vinkade vi hejdå till Frida och sa hej till Viktorias fästman Joakim. Vi tog en öl på Omnipollos och avslutade kvällen på Olssons vin på Tredje långgatan. 

Nu sitter jag i soffan och kollar på Vår tid är nu. Det har varit en stressig dag på jobbet och har tagit med mig datorn hem för att kunna jobba undan lite mer.. Kommer liksom inte ikapp! 
Efter träningen åkte jag hemåt, duschade, diskade, åt kvällsmat och nu sitter jag här :) Dags att börja jobba! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: