Onsdagen den 28 november.

Godkväll! 

Min harmoniska vecka fortsätter i samma härliga spår. Är så tacksam för det! Ingen ångest i kroppen och jobbet flyter på bra. Vågar knappt skriva de orden, för annars kanske det drar igång och blir som förra veckan, haha! 

Jag ligger i min säng nu och har precis duschat och lagt i en hårinpackning. Försöker verkligen ta hand om mitt slitna hår nu så mycket det går :) 

Annars ikväll har jag faktiskt inte gjort så mycket. Avbokade kvällens träning för att istället göra lite ärenden i Nordstan. Hinner ju aldrig med det längre och nu var jag i behov av både örhängen och ett par mys-tofflor. Det är så kallt på mitt golv här hemma så tofflor var ett måste! Hittade ett par fina på Lindex :) 

Efter ett snabbt besök på Hemköp så har jag bara varit här hemma. Unnade mig en pizza på Hemköp och lite choklad och till det började jag kolla på serien Svartsjön säsong 2. Så härligt med lite ensamtid! Kan inte minnas när jag hade en sådan kväll senast när jag bara satt i soffan, käkade god mat och kollade på en serie själv. Kvalitetstid deluxe! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: