Tisdagen den 27 november.

Godkväll!

Hur står det till med er idag? Med mig är det fortsatt bra faktiskt! Känner att jag har mer eller mindre koll på läget just nu och jag hoppas att det håller i sig några dagar till i alla fall :) Är ju väl medveten om att det svänger oerhört fort i rekryteringsbranschen, så jag är ständigt beredd ;) Haha! Jag njuter så mycket det går helt enkelt, haha! 

Direkt efter jobbet åkte jag till gymmet och körde ett svinroligt spinningpass! Det var första gången med denna instruktören och det var verkligen ett riktigt roligt pass! Känns skönt att vara tillbaka på gymmet igen :) 

Nu sitter jag i soffan, nyduschad och har precis ätit kvällsmat. Beräknas få lite sällskap senare och kvällen ser ut att fortsätta i samma lugna anda med soffhäng och serietittande gissar jag på :) Himla trevligt! 

Och inte nog med det! Nyheten om att Håkan släpper ny musik vid årsskiftet släpptes idag!
Vågar man hoppas på en konsert i sommar? Jag dör av tanken!!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: