Torsdagen den 29 november.

Godkväll!

Jag ligger nedbäddad i sängen och klockan är en bra bit över 22:00. Klockan ringer dessutom lite tidigare imorgon så egentligen borde jag släcka lampan och försöka sova :) Men innan jag gör det tänkte jag kika in här och säga hej! 

Hur står det till med er idag då? Med mig är det fint! Det har varit en fullspäckad dag på jobbet idag. Först ett möte på morgonen tätt följt av ett kundbesök i Mölnlycke. Efter lunch var det en intervju och sedan försvann resten av tiden i ett svep. 

Direkt efter jobbet gjorde jag ett par snabba ärenden i Nordstan. Bland annat köpte en slags ram till en poster jag spontant köpte igår. En jättefin med Göteborgsmotiv. Saknar dock både hammare och spik så den ligger fortfarande ihopvikt i hyllan, haha! Livet som singel ;) 

Klockan 18:00 var det dags för träning! En halvtimme Intense cardio blev det idag. Sjukt jobbigt och jag har redan träningsvärk i benen. Kommer förmodligen inte kunna gå normalt imorgon ;) Haha! 

Och påtal om imorgon så blir det högst troligt ingen uppdatering här. Kvällens planer lyder shuffleboard, bärs och sedan middag på Barrique. Aldrig varit där tidigare men har hört att det ska vara väldigt trevligt :) Ser fram emot denna fredagskväll väldigt mycket som ni säkert förstår! 

Men jag hoppas att ni får en grym fredag och att ni inte regnar bort :) Jag saknar redan minusgraderna och solen!
Puss och godnatt!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: