Måndagen den 29 oktober.

Godkväll!
 
Klockan är långt över 22:00 och jag borde egentligen börja släcka ner här, men jag är inte riktigt klar med denna måndag ännu. Denna dag och kväll kom och gick. Kan inte förstå hur timmarna bara kan flyga iväg på det sättet.
 
Jag vaknade på ett riktigt gott humör när klockan ringde imorse och förmiddagen på jobbet gick i en rasande fart med först en intervju och sedan en överlämning tillsammans med en kollega. Från och med på torsdag kommer jag att ta över och arbeta med ekonomikompetenserna på Adecco. Känns oerhört kul med lite nytt :) 
 
När det var lunch sprang jag över till Nordstan och hade en skvallerlunch med Ellen. Vi båda är i en oerhört bra period i livet just nu, så det var mest fnitter från oss båda, haha! Så härligt! ♥ Direkt efter lunch åkte jag på ett kundbesök till Kungsbacka tillsammans med en säljare och var inte tillbaka förrän klockan 16:00.. Sista timmen skrev jag och publicerade en annons innan det var dags för hemgång.
 
Tanken var att jag skulle tränat idag, men flytten har skapat en inre stress det senaste så jag avbokade och har istället lagt hela min kväll åt flyttpackning. Eller först var jag förbi Ellen och hämtade 6 flyttkartonger innan jag kunde sätta igång. Det är helt sjukt att jag lyckats fylla 6 kartonger med enbart kläder (!) Utöver det har jag fyllt påsar och väskor med badrumsartiklar, skor, lakan, handdukar och annat man äger och har. Inte en enda möbel är inräknat, haha! Så sjukt hur mycket saker man äger, och då har jag ändå rensat ganska så ordentligt.
 
Hur som helst så är jag verkligen så himla taggad och redo för att flytta! Jag ska träffa ägaren och skriva kontrakt på onsdag (då jag också får se lägenheten för första gången, haha!) och på fredag går flyttlasset! Så himla, himla förväntansfull! ♥ Nu börjar livet 2.0!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: