Söndagen den 28 oktober.

Hej från bussen mot Göteborg!

Det var verkligen inte meningen att missa uppdatera igår. Tiden sprang iväg och jag glömde helt bort det :) Men nu har jag en timme att döda på bussen mellan Kinna och Göteborg så passar på att säga kika in här och säga hej.

När jag kommer hem till Göteborg igen är det full rulle och ingen tid att sitta still kan jag tala om. Tänkte nämligen börja flyttpacka och tvätta. Ikväll ska jag ut och käka middag och gå på bio. Ingen vila, ingen ro ;) Haha! Flyttlasset går på fredag och jag känner en liten lätt panik över hur jag ska hinna packa ner mitt liv i kartonger under denna vecka. Har något planerat varje kväll, men jag tror det ska gå bra ändå :) Brukar vara ganska effektiv när jag väl sätter igång, haha! 

Igår spenderade jag hela dagen och kvällen hemma i Torestorp tillsammans med moster, mamma och pappa :) Alltid lika mysigt! Vi lagade hemmagjorda pizzor, drack öl och kollade på Så mycket bättre. 

En lugn helg är snart till ände och jag ser verkligen fram emot veckan som kommer! Så pepp och tacksam för allt som komma skall med flytt och allt :) 
Ha en härlig söndag!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: