Tisdagen den 30 oktober.

Hej på er!
 
Jag ligger redan nedbäddad i sängen och har precis plöjt igenom två repriser från Vår tid är nu och Grey's anatomy. Men här har jag inte legat hela kvällen. Direkt efter jobbet mötte jag upp en mycket efterlängtad Sandra för en långpromenad i Slottskogen och Majorna. Jag fylls alltid av så mycket energi när jag träffar henne. ♥ Tänk att vi har varit vänner sedan jag jobbade på Eco-Boråstapeter för en himla massa år sedan. Vissa vänskaper är verkligen bestående, och våran vänskap är verkligen en sådan, trots att vi inte ses eller hörs så ofta. Så jävla fint ändå :)
 
Även dagen på jobbet har varit bra. Tiden bara försvann i all hast och jag har handskats med en gnutta prestationsångest igen. Den kommer och går kan man säga, och nu har den kommit igen ;) Haha! Men jag hoppas att den hinner lägga sig lagom till helgen i alla fall. Hatar att brottas med prestationsångest, fyfan! 
 
Men i övrigt mår jag bra. Väldigt bra till och med :) Livet känns väldigt enkelt och fint att leva just nu, och jag är så tacksam för det! ♥
Nu ska jag lämna denna varma säng för att istället hoppa in i duschen. Kan redan nu förvarna er att det troligtvis inte blir någon uppdatering imorgon. Dagen och kvällen är fullspäckad med jobb, kontraktskrivning för lägenheten och sedan en härlig after work med ännu en saknad vän (och gammal kollega!) Cherryl :) Det ser jag verkligen fram emot!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: